close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

נדל"ן בחו"ל: 7 דגשים חשובים בתהליך רכישת דירה להשקעה בארה"ב

מערכת שורשכז טבת, תשעז25/01/2017

בשנים האחרונות אנשים רבים בוחרים לרכוש נדל"ן בחו"ל למטרות השקעה. השקעה זו בהחלט יכולה להיות רווחית מאוד, אך היא יכולה גם להיות הפסדית מאוד. במאמר זה נלמד כיצד להשקיע נכון בארה"ב

תגיות:

 לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן

לפעמים, המיקום יכול לעשות את ההבדל! ראשית, משום שכאשר קונים דירה להשקעה, חשוב שהיא תהיה במיקום מבוקש, אשר יבטיח שוכרים באופן רציף וכך תוכלו להחזיר יותר בקלות את ההשקעה שלכם. בנוסף, חלק מהמדינות בארה"ב דורשות מס מדינתי עבור נדל"ן בתחומיהן לעומת מדינות אחרות, שלא דורשות מס זה.

  • רישום הנכס

בעת רכישת נכס בארה"ב, או בכל מקום אחר לצורך העניין, חשוב לבדוק את מצב הרישום שלו. כלומר, יש לבדוק שהנכס לא נמצא בחובות, אשר יעברו אל הרוכש בעת הרכישה. כדי להימנע ממצב זה, ניתן להיעזר בשירותיה של חברת ביטוח, שתבדוק עבורכם שהנכס איננו משועבד, מעוקל או נמצא בחובות כלפי ועד הבית וכדומה.

  • מראה עיניים

לפני רכישת דירה להשקעה בארה"ב חשוב אמנם שתראו אותה בעצמכם, אבל חשוב גם לזכור שלא מדובר בדירה למגורים ולכן, גם אם אתם ממש אוהבים אותה עליכם לחשוב כיצד ירגישו השוכרים הפוטנציאליים בראותם את הדירה והאם היא תהיה להם נוחה למגורים.

  • חומר למחשבה

דבר נוסף שחשוב לבדוק לפני רכישה של דירה בארה"ב הוא החומר ממנו בנו את הבניין. כלומר, נכסים רבים בנויים מחומרים, שדורשים תחזוקה כדוגמת עץ, שמתבלה בקלות בעיקר במקומות לחים. לכן, לעתים עדיף להשקיע יותר כסף בעת הרכישה ולרכוש נכס מבטון או בלוקים ולחסוך כסף וטרחה בטווח הארוך.

  • רכישה וניהול

רכישה וניהול של דירה להשקעה דרך אותה החברה יכולה מאוד להקל עליכם לאורך כל הדרך. הסיבה לכך היא, שכאשר אתם רוכשים דירה דרך חברה מסוימת, אתם יכולים להיות בטוחים שהחברה מכירה את הנכס ויודעת מה צריך להשקיע בה. כמו כן, העלויות יכולות להיות נמוכות משמעותית כאשר נעזרים באותה החברה לשירותים שונים. לדוגמה, תוכלו לרכוש דירה להשקעה עם חברת into, שגם תשמש אתכם כחברת אחזקה.

  • חישוב התשואה

לעתים קרובות, משקיעים בנדל"ן חושבים שהנכס יניב תשואה מסוימת ואז המציאות טופחת על פניהם. הדבר נכון לגבי דירה להשקעה בארץ או בחו"ל. יחד עם זאת, דירה בחו"ל דורשת הוצאות נוספות בשביל חברת האחזקה ולכן התשואה מהדירה יכולה להיות נמוכה יותר משחשבתם ואת זאת כדאי לקחת בחשבון.

  • הגדרה משפטית

לקראת רכישת נכס להשקעה בארה"ב מומלץ לבדוק את ההגדרה המשפטית של הנכס. הכוונה היא לכך, שהנכס יכול להיות מוגדר כ-condominium או כ-apartment, כאשר לכל אחת מההגדרות הנ"ל יש השלכות משפטיות משלה. ההבדל העיקרי הוא באפשרות לרשום את בעל הנכס כבעל הנכס היחידי, לעומת בעל הנכס בשותפות עם בעלי הבניין, בו נמצאת הדירה המדוברת.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה